آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 6
بازدید سال : 340
بازدید کلی : 4976

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

میگرن از دسته بیماری هایی است که افراد زیادی را در دنیا مبتلا می کند. در واقع این بیماری به نوبه خود شایع ترین گزینه در بین سردردهای ملایم است که در نهایت به تهوع و استفراغ ختم می شود. قارچ گانودرما یکی از محصولاتی است که بر روی میگرن اثر می گذارد و به نوبه خود موقعیت خاص خود را دارد. کسانی که درگیر بیماری میگرن هستند با مشکلات خاصی مواجه می شوند به طوری که برای درمان این اختلال نیاز است که روش های مختلف امتحان شود تا اثربخشی آن مشخص شود اما قارچ گانودرما کار را آسان کرده است.

چرا قارچ گانودرما؟
اگر به بافت و رنگ قارچ گانودرما دقت کرده باشید محصولی است که شامل رنگ های قرمز و قهوه ای و نارنجی بوده و در برخی از مناطق رنگ بنفش نیز برای آن تولید شده است. این قارچ برای بیماری هایی اعم از فشار خون بالا و همینطور درمان هپاتیت بسیار اثر بخش است. این روزها از قارچ گانودرما برای درمان میگرن نیز استفاده کنند به طوری که سبب می شود سیستم ایمنی بدن تقویت شود و فرد از خستگی رهایی یابد. قارچ گانودرما به طور کلی خاصیت شگفت انگیزی دارد و یک نماد سلامتی در کل دنیا محسوب می شود.

یکی از اثرگذاری های قارچ گانودرما بر روی بدن انسان، خون رسانی بهتر است. در واقع وقتی خون به اندازه مناسب به مغز برسد بدن از حملات عصبی محافظت می شود و مصرف قارچ گانودرما سبب میشود که شخص از حملات میگرن در امان باشد. شما می توانید این قارچ را یک محصول خوب برای کیفیت خواب نیز در نظر داشته باشید.

سردردهایی که ناشی از بیماری میگرن هستند به طور کلی بخشی از اثرات قارچ گانودرما را مشخص میسازد به طوری که این قارچ در ایسن قارچ های دارویی قرار دارد که سبب می شود فرد از بیماری های مختلف رهایی یابد. ترکیبات آلی و پلی ساکارید که در قارچ گانودرما وجود دارد حتی برای سرطان نیز بسیار تاثیرگذار است. به طوری که در کشورهای چین و ژاپن چنین چیزی ثابت شده است و توانسته محصولی بسیار کاربردی برای بدن محسوب شود.

قارچ گانودرما
تری ترپن های قارچ گانودرما و درمان میگرن
در قارچ گانودرما تری ترپن وجود دارد که این امکان را فراهم می سازد که کلسترول ناخواسته، مواد چربی و همینطور مواردی مانند لخته خون را درمان نماید. این موارد سبب می شود که رگ های خونی در مغز مسدود شود و نیاز به روش درمانی است که بتواند جنبه پیشگیری داشته باشد. قارچ گانودرما این امکان را فراهم می سازد که اعصاب شما را آرام نماید. به طور کلی موقعیت قارچ به صورتی است که سبب می شود سردردهای ناشی از درد اعصاب برطرف شود. یک مکمل دیگر نیز در این قارچ دیده می شود که برای عصب بسیار مفید است و مشهور به لسیتین است. لسیتین ها سبب تقویت لایه محافظ بخش های اطراف اعصاب مغز می شود. وقتی قارچ گانودرما به سبک زندگی شما ورود نماید می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد و به طور کلی در این محصولاتی قرار دارد که اجازه می دهد بدن بتواند بافت های مشکل دار را از بین ببرد.

تحقیقات مشخص کرده است که تاثیر قارچ گانودرما بر روی بیماری میگرن به صورتی است که سبب می شود سیستم ایمنی بدن تقویت شود و در نهایت سبب می شود که خواب راحت بهبود یابد و تقویت شود.

تاثیر قارچ گانودرما بر کیفیت خواب
عملکرد قارچ گانودرما بر کیفیت خواب مشخص است به طوری که سبب بهبود خواب می شود، فشار خون را تنظیم می کند و همینطور از هراس خوابی نیز جلوگیری می کند. سبب می شود که سیستم ایمنی تقویت شود و در رویکرد درمانی برای انواع سرطان ها بهترین گزینه محسوب می شود. خواص قارچ گانودرما بسیار زیاد است و برای سردردهای میگرنی عملکرد طبیعی دارد. حملات ناگهانی که به سیستم مغزی وارد می شود سبب می شود که شخص نتواند به زندگی روزمره خود ادامه ده و در چنین شرایطی دچار مشکلات زیادی می شود.

قارچ گانودرما سبب آرامش فکر می شود و به طور کلی از فعالیت بیش از اندازه مغز جلوگیری می کند. قارچ گانودرما سبب می شود که هر میزان حملاتی که قرار است به مغز وارد شود به حداقل برسد.

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

درمان فشار خون بالا:
قهوه گانودرما حاوی مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان است که باعث کاهش فشار خون و افزایش گردش خون در بدن می شود.

درمان دیابت نوع دوم:
آنتی اکسیدان موجود در این قهوه در درمان و جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع دوم مفید می باشد.

درمان بیماری های روحی و افسردگی:
مواد موجود در قهوه گانودرما در به جریان افتادن اکسیژن خون بسیار موثر است. مصرف این قهوه سبب نشاط و رفع بیماری های روحی و افسردگی می شود.

درمان اختلالات خواب:
این قهوه دارای ویژگی آرامش بخشی است که استرس را کاهش و به اختلالات خواب کمک می کند.

درمان اختلالات ریه ای:
استفاده قهوه در درمان اختلالات ریه موثر است. استفاده از قهوه گانودرما برای درمان مشکلات ریه ای توصیه می شود.

تقویت حافظه:
افرادی که به میگرن، سردرد و حتی آلزایمر دچار هستند از قهوه گانودرما برای بهبود بیماری و تقویت حافظه استفاده می کنند. البته می بایست قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید. مصرف مناسب قهوه گانودرما برای تقویت حافظه نوجوانان موثر است.

علاوه بر موارد گفته شده می توان به کاهش خستگی، جوانسازی بافت و سلول های بدن، بهبود عملکرد سیستم گوارشی، افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد خون، تسکین درد های سینوسی، جوان سازی پوست، افزایش آنتی اکسیدان بدن، ترمیم زخم های پوستی، ترمیم زخم دهان،کاهش خونریزی خارجی، بهبود گزیدگی حشرات اشاره کرد.

قهوه موکا برای میگرن

عوارض جانبی مصرف قهوه گانودرما در سنین مختلف:
خشکی بینی و گلو، حالت تهوع و افزایش ضربان قلب از بارزترین عوارض جانبی قهوه گانودرما است برای همین بهتر است افراد مبتلا به بیماری های قلبی، فشار خون، ریه، دیابت و افراد با استرس بالا قبل استفاده از قهوه گانودرما با پزشک خود مشورت نمایند.

 

خرید قهوه گانودرما:
امروزه فشار های عصبی، خستگی ناشی از آلودگی و فعالیت روزانه بسیار بین مردم افزایش یافته در نتیجه خرید قهوه گانودرما جهت میگرن در بین افراد بسیار رواج یافته است. این قهوه را می توان از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

روش استفاده قهوه گانودرما:
گانودرما به صورت خام سخت و حالت چوب مانندی دارد برای همین گانودرما را فرآوری می کنند تا بتوانند از فواید آن بیشترین بهره را ببرند. امروزه گانودرما را به صورت قهوه، کپسول، شامپو، صابون، دمنوش، پودر و قارچ خشک شده استفاده می کنند.

 

قهوه گانودرما در سه طعم زیر عرضه می شود:
شرکت تولید کننده قهوه گانودرما برای افزایش رضایت مصرف کننده این نوع قهوه را در سه نوع زیر تولید می کند.

قهوه سوپریم گانودرما:
ترکیب گانودرما به همراه قهوه، جینسینگ و خرنوب

قهوه موکا گانودرما:
ترکیب گانودرما به همراه قهوه و کاکائو

قهوه لاته گانودرما:
ترکیب گانودرما به همراه قهوه و شیر

هات چاکلت گانودرما:
ترکیب گانودرما به همراه کاکائو

موارد نام برده قهوه گانودرما و میگرن طرفداران بسیاری دارد. قهوه گانودرما و میگرن را بسیاری از پزشکان برای تسکین درد های میگرن و سردرد توصیه می کنند.

تاثیر قهوه گانودرما در لاغری:
امروزه کپسول و قرص های بسیاری در بازار وجود دارد که برای لاغری مصرف می شود در برخی از این قرص ها از قهوه گانودرما استفاده شده است. جالب است بدانید نوشیدن یک فنجان قهوه گانودرما 6 برابر شیر کلسیم، 3 برابر اسفناج آهن، 7 برابر ماهی امگا سه، 7 برابر پرتقال ویتامین C دارد. با توجه به آنچه گفته شد قهوه گانودرما و میگرن برای افرادی که دچار سردرد و میگرن هستند مناسب است.

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

مقدار و منع مصرف قارچ گانودرما
قارچ گانوردما برای درمان بیماری های مختلف کاربرد دارد ولی باید به میزان صحیح و مناسبی آن را مورد استفاده قرار داد. میزان مصرف گانودرما با توجه به عواملی همچون سن، سلامت عمومی، وضعیت جسمانی و نوع گونه قارچ متفاوت است. ولی باید اشاره کرد که به طور کلی مقدار خاصی برای مصرف روزانه این قارچ در نظر گرفته شده است. در صورتی که قارچ خشک شده باشد، باید به میزان ۱/۵ تا ۹ گرم استفاده شود. پودر قارچ گانودرما باید به میزان ۱ تا ۵/۱ گرم مصرف شود و محصول عصاره این قارچ نیز به میزان ۱ میلی لیتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
هرچند این قارچ معجزه آسا و شگفت انگیز دارای خواص درمانی بسیار زیادی است، ولی در مصرف آن باید دقت شود. در رابطه با مصرف بی رویه قارچ گانودرما این احتمال وجود دارد که این قارچ با آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، هپارین و وارفارین تداخل دارویی داشته باشد. در بیماری های خودایمنی باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

قارچ گانودرما هم مانند داروهای دیگر یک دوره درمان دارد که باید در این مدت به طور منظم و روزانه و اندازه ی مناسب مصرف شود. در غیر این صورت نمی توان نتیجه ی لازم را از مصرف دریافت کرد.

نکته مهم دیگر در رابطه با نحوه مصرف قارچ گانودرما آن است که باید از مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی نیز خودداری کرد زیرا هنوز اثرات آن بر جنین و نوزاد به طور کامل بررسی نشده است. همچنین مصرف آن در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود. با توجه به محدودیتی که در مصرف این قارچ به آن اشاره شد، قبل از استفاده حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد تا بتوان با استفاده از این قارچ به نتیجه مطلوبی دست یافت.

 

ویژگی های محصول :

ترکیبات :عصاره قارچ گانودرما +پودر کاکائو
وزن خالص: 400 گرم
مناسب جهت :آرامش سیستم عصبی و رفع میگرن
تعداد در هر بسته : 20 عدد
وزن خالص: 400 گرم
زمان مصرف : روزانه یک یا دو نوبت

خواص و موارد مصرف:

آرامش سیستم عصبی
رفع سردرد های میگرنی

 

 

نحوه و زمان مصرف :

روزانه یک یا دو نوبت می توان از این محصول استفاده نمود.

یک وعده صبح و یک وعده بعد از ظهر

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

 

امروزه قهوه گانودرما و میگرن را افراد بسیاری می شناسند. قهوه گانودرما و میگرن علاوه بر میگرن برای درمان بیماری های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با خواص قهوه گانودرما و استفاده از قهوه گانودرما و میگرن

 

امروزه خواص درمانی قهوه گانودرما عامل اصلی علاقه افراد به این قهوه خوشمزه است .میگرن و قهوه گانودرما بسیار مورد توجه افراد مبتلا به میگرن قرار گرفته است و افراد بسیاری از این قهوه برای درمان میگرن استفاده می کنند. در ادامه بیشتر به قهوه گانودرما و میگرن پرداخته می شود.

قهوه گانودرما و میگرن چیست؟
قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی گرم است که به راحتی می توان آن را در منزل تهیه کرد. این قهوه حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام گانودرما است. قهوه گانودرما در قرن های گذشته در چین بین مردم بسیار مورد استفاده بوده و علت آن مزایای فراوان آن است. قهوه گانودرما و میگرن برای درمان میگرن در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. لازم است بدانید برای مصرف باید با افراد متخصص در خصوص مصرف آن مشورت نماییم.

 

قهوه گانودرما و میگرن

فواید قهوه گانودرما و میگرن:
قهوه گانودرما و میگرن یکی از بارزترین فواید این نوع قهوه در درمان بیماری میگرن، سردرد و غیره است که در زیر به بررسی فواید آن می پردازیم.

تقویت سیستم ایمنی:
آنتی اکسیدان و قارچ موجود در قهوه گانودرما سبب افزایش ایمنی بدن و سلامتی می شود.

درمان سرطان:
قارچ موجود در قهوه به درمان سرطان کمک می کند.

 

 

فروشگاه پرشین خرید

تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

میگرن از بیماری های بسیار شایعی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن مبتلا هستند که یکی از بهترین راه های درمان آن استفاده از قارچ گانودرما است. میگرن از اختلالات شدید عصبی است که با سردردهای طولانی مدت و ضربان دار همراه است. این سردردها مداوم بوده، اغلب یک طرف سر را درگیر می کنند و گاهی تا ۷۲ ساعت ادامه دارد و حتی در بعضی موارد ممکن است بر بینایی و تکلم فرد تاثیر منفی داشته باشد. به همین دلیل این بیماری از طرف سازمان بهداشت جهانی در دسته بیماری های ناتوان کننده(disabling) قرار گرفته است.

یکی از عوارض این بیماری، افسردگی و انزوا ست که خود بیماری جدیدی به شمار می رود. این بیماری در خانم ها شایع تر از آقایان است و مدت زمان هر سردرد و میزان آن در افراد مختلف متفاوت است.

گانودرما و میگرن
گانودرما و میگرن
برخی متخصصان میگرن را در گروه بیماری های ارثی دسته بندی می کنند و عوامل محیطی و نحوه ی زندگی را در ایجاد و تشدید آن دخیل می دانند. برخی اختلال در رگهای عصبی و خونی مغز را عامل به وجود آمدن آن به حساب می آورند.

این بیماری از دسته بیماری هایی است که با علائم مختلفی همچون حالت تهوع، استفراغ، صدا ترسی و نورگریزی همراه است. میگرن در سه نوع مختلف کلاسیک، متداول و پیچیده دسته بندی می شود. عواقب این بیماری مزمن سبب می شود تا فرد برای ادامه بسیاری از فعالیت های خود دچار مشکل گردد.

برای درمان این بیماری داروهای شیمیایی و روش های بسیار مختلفی وجود دارد که هریک از آنها ممکن عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد. مصرف مسکن ها می تواند در دراز مدت با رسوب در بدن، منجر به بیماری در کبد، معده و کلیه ها شود. ولی یکی از بهترین روش های درمان این بیماری مصرف قارچ گانودرما است.

آشنایی با قارچ گانودرما
قارچ گانودرکا لوسیدوم با نام های محلی مختلفی همچون ریشی یا قارچ لینگژی شناخته می شود. این قارچ با رنگ های قهوه ای، زرد، قرمز، بنفش و سیاه با حاشیه سفید یا زرد معمولا در روی تنه درختان یافت می شود.

این قارچ برای درمان فشار خون بالا، بهبود کیفیت خواب، درمان هپاتیت، کلسترول، سرگیجه، افزایش قدرت سیستم ایمنی، درمان بیماری های قلبی و عروقی، درمان عفونت های ویروسی، درمان سرطان و کاهنده خستگی مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ حاوی املاح و مواد معدنی بسیار مفیدی است و از همین جهت مصرف آن به تمام گروه های سنی توصیه می شود. خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما لوسیدوم موجب شده تا این محصول در بسیاری از نقاط جهان به عنوان نمادی برای سلامتی، جاودانگی و طول عمر شناخته شود.

تاثیر قارچ گانودرما لوسیدوم بر درمان بیماری میگرن
قارچ گانودرما به دلیل خواص و مزیت هایی که دارد، از هزاران سال پیش تا به امروز به ویژه در کشورهای آسیایی برای درمان بیمارهای مختلف از جمله سردرد های میگرنی مورد استفاده قرار می گرفته است. نکته بسیار مهم در رابطه با قارچ گانودرما لوسیدوم آن است که این قارچ معجزه آسا بیش از ۳۰ سال است که در چین و ژاپن به عنوان قارچ ضد سرطان معرفی شده است.

قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
قارچ گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از طرفی ژرمانیوم ارگانیک موجود در قارچ با بهبود گردش خون در بدن، مانع گرفتگی عروق می شود. این ماده از طریق دهان جذب می گردد که همین امر موجب می شود تا سردرد های میگرنی تا حد قابل توجهی درمان شوند. از دیگر تاثیراتی که این قارچ بر درمان میگرن دارد کاهش اضطراب و استرس است که برای بیمار آرامش به همراه دارد. همچنین مصرف قارچ گانودرما به بهبود کیفیت خواب کمک می کند و از همین جهت موجب می شود تا میزان حملات میگرنی کاهش یابد و در طولانی مدت میگرن درمان شود.

ماده ی لسیتین موجود در قارچ گانودرما باعث تقویت لایه ی محافطتی اطراف اعصاب می شود و به بهبود درد کمک می کند. از آنجایی که گانودرما یک قارگ آداپتوژن ساز به حساب می آید، به تقویت قوای جسمانی کمک می کند و منجر به افزایش انرژی بدن می شود . به همین دلیل کیفیت زندگی فرد را بهبود می یخشد و مانع از بروز سردرد می شود.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d9%85%db%8c%da%af%d8%b1%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

گانودرما و زگیل تناسلی
هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

کنترل HPV با قارچ گانودرما

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی
قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

تهیه و مصرف گانودرما
قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

خرید محصولات گانودرما

قهوه گانودرما
خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

 

 قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

به وجود آمدن زائده های جوش و زگیل مانند که گاه با خارش و سوزش پوست نیز همراه است آن هم در یکی از حساسترین نقاط قسمت بدن یعنی در اطراف ناحیه ی تناسلی شاید یکی از اعصاب خرد کن ترین اتفاقاتی باشد که میتواند برای یک فرد بیفتد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری پوست بدن میتواند بسیاری از نیازهای دیگر فرد از جمله روابط جنسی او را هم تحت تاثیر قرار دهد که این اتفاق میتواند منجر به تبعات بدتر دیگری در زندگی اجتماعی و زناشویی فرد مبتلا شود. از طرفی در بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی اقدام به درمان با نتایج مطلوب همراه نمیشود و بعد از مدتی دوباره سر و کله ی زگیلهای ریز و درشت بر روی پوست فرد پیدا میشود و این موضوع شاید باعث به وجود آمدن استرسهای بیشتر در فرد بیمار نیز بشود در ادامه به بررسی گانودرما و زگیل تناسلی پرداخته و بیشتر با ماهیت این بیماری و تاثیر قارچ گانودرما بر روی آن آشنا میشویم.

قارچ گانودرما

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟
گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

بیماری زگیل تناسلی چیست؟
زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود. عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد.

انواع زگیل تناسلیجالب است بدانید که تا کنون ۱۰۰ نوع از این ویروس شناسایی شده است که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند و برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان وحتی منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود. از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن میباشد که نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی می کند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان میشود. در بسیاری از موارد اندازه ی زگیلها به قدری کوچک است که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند. پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود. اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

 

منبع معتبر نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی

در ابتدا بدانیم که زگیل تناسلی چیست و بعد به راه درمان آن توسط قهوه سوپریم گانودرما می پردازیم.

زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی می باشد که با تماس مقاربتی با فرد مبتلا انتقال پیدا می کند و استفاده از کاندوم مانع از ابتلا نمی شود که نام این ویروس،ویروس HPV می باشد.

امروزه انتشار این بیماری به شدت زیاد شده است که می توان گفت تعداد زیاد مراجعین به اورولوژیست ها از بیماری زگیل تناسلی رنج می برند که بعضی از بیماران بدون داشتن سابقه جنسی به این بیماری دچار شده اند که می تواند دلیل این انتقال از طریق تیغ و ژیلت مشترک، استخر ها و سرویس بهداشتی های عمومی باشد.

زگیل تناسلی همان طور که از اسمش مشخص است بیماری است که در ناحیه تناسلی به وجود می آید که ضایعه به شکل گل کلم دارد که در آقایان بیخ آلت پدیدار می شود و در زنان دور ورودی واژن دیده می شود که برای زنان درمان بیماری زگیل تناسلی بسیار حائز اهمیت است زیرا احتمال ابتلا به سرطان رحم را افزایش می دهد.

زگیل تناسلی می توان گفت جزء بیماری های خطرناک نمی باشد اما نیاز به درمان دارد زیرا این بیماری خود به خودی درمان نمی شود.

ایا قهوه گانودرما زگیل تناسلی را درمان میکند
شاید این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که آیا قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی درمانی دارد؟از دغدغه های افراد مبتلا به زگیل تناسلی درمان این بیماری است که با استفاده از محصولات مختلف قارچ گانودرما که به قهوه سوپریم گانودرما اشاره کرده است.

این بیماری زندگی جنسی زوجین را دچار اختلال کرده است که گاهی شدت بیماری به گونه ای است که فرد مبتلا دچار خونریزی و درد در ناحیه تناسلی می شود که به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری زگیل تناسلی به دنبال درمان خود توسط قهوه سوپریم گانودرما بوده اند .

 

قهوه گانودرما و زگیل تناسلی

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای زگیل تناسلی

برای اقدام به درمان بیماری با قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی باید نحوه مصرف را به صورت مرتب و دقیق انجام داد تا به نتیجه مطلوبی که می خواهید برسید که قهوه سوپریم گانودرما استفاده از قارچ گانودرما را برایتان راحت کرده است.

نحوه مصرف:قهوه سوپریم را به آب جوش اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید سپس میل کنید بهتر است مصرف این قهوه صبح ناشتا باشد و در مدت زمان طولانی مصرف کنید تا اثر بخشی این گیاه معجزه گر را ببینید.

قهوه گانودرما و زگیل تناسلی:در ادامه خواهیم گفت طی تحقیقاتی که بر روی افراد مبتلا به بیماری زگیل تناسلی داشته اند به این نتیجه رسیده اند که افراد مبتلا با مصرف مرتب قهوه سوپریم گانودرما به نتایج مثبتی رسیده اند که جزء درمان های بی خطر محسوب می شود.اگر شما جزء افرادی هستید که از این بیماری رنج می برید ما به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار داروهایی که پزشک معالج تان تجویز کرده است حتی برای امتحان هم که شده این روش درمان را تست کنید تا شاهد سرعت بهبود بیماری در روند درمان تان باشید.

برخی از سایت ها اقدام به فروش قهوه سوپریم گانودرما کرده اند که دسترسی به محصول را برای عموم آسان کرده است.

 

 

فروشگاه پرشین خرید

تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

آیا در مورد خواص قهوه سوپریم گانودرما می دانید؟قهوه سوپریم گانودرما از قارچی که نام آن گانودرما می باشد تهیه می شود و خواص دارویی و ارزش غذایی فراوانی دارد

هر آنچه باید در مورد قهوه سوپریم گانودرما بدانید.

 

در اینجا می خواهیم شما را با قهوه گانودرما سوپریم آشنا کنیم و از خواص دارویی این قهوه با ارزش سخن بگوییم. نام قارچی به نام گانودرما که قهوه سوپریم گانودرما از آن تهیه می شود و برای اولین بار به صورت قهوه فوری در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر از گروه قهوه گانودرما، قهوه گانودرما سوپریم از نظر ارزش غذایی و دارویی بالاترین مقام را دارد که همانطور که از اسمش پیدا است باعث بالا بردن سوخت و ساز در بدن و افزایش انرژی می شود که برای سرحال شدن در تمام روز خوردن آن در اول صبح توصیه می شود.

شناختی بر روی قارچ گانودرما
این قارچ در گذشته تا به امروز عضو ثابت طب سنتی بوده است که در دمای گرم و مرطوب آسیایی رشد می کند. اکثریت مردم این قارچ را به صورت تازه مصرف می کنند اما مصرف آن به صورت پودر و عصاره نیز رایج می باشد.

در طب سنتی از گیاهان و قارچ هایی استفاده می شود که قارچ گانودرما جزء پرخاصیت ترین آنها است که در آن خواص فراوانی برای سلامتی می باشد که یکی از آن ها تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به درمان سرطان ها از جمله سرطان رحم می توان اشاره کرد.

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

شناختی بر خواص قارچ گانودرما
از مهمترین خواص قارچ گانودرما به تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن می توان اشاره کرد در طی مطالعاتی که بر روی قارچ گانودرما انجام شده است نشان می دهد که بر روی ژن گلبول های سفید که تقویت دستگاه ایمنی بدن را به نام سلول های کشنده را تقویت می کند که در برابر سلول های سرطانی مقابله می کنند را بر عهده دارد و تاثیر زیادی می گذارد. قارچ گانودرما بیشترین تاثیر خود را در افراد بیمار نشان می دهد که مصرف این قارچ با آنتی بیوتیک ها تاثیر آن را افزایش می دهد.

قارچ گانودرما می تواند سرعت بهبود زخم ها را بیشتر کند و همچنین عصاره آن بر روی آسیب های کبدی نیز تاثیر گذار می باشد اما اکثریت مردم قارچ گانودرما را به منظور درمان سرطان ها و جلوگیری از رشد و التهاب تومور مصرف می کنند و اکثریت مردم از درمان بیماری زگیل تناسلی با قهوه گانودرما بی خبرند البته این مورد را هم باید بیان کرد که مصرف قارچ گانودرما به تنهایی نمی تواند درمانگر باشد باید در کنار دیگر داروها مصرف شود.

قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی

قهوه سوپریم گانودرما چیست
قهوه سوپریم گانودرما از قارچی به نام گانودرما به دست آمده است که مصرف آن انرژی بخش و سوخت وساز بدن را بالا می برد و مصرف آن در اول صبح باعث انرژی بخشی در تمام روز می شود.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران بدنساز بسیار عالی و ایده آل می باشد که علاوه بر انرژی زا بودن بهبود فرایند عضله سازی و چربی سوزی به صورت کاملا طبیعی در بدن می باشد.

از موادی که قهوه سوپریم گانودرما را تشکیل میدهد:گانودرما، جینسینگ و قهوه می باشد که ترکیب دو گیاه جینسینگ و گانودرما در کنار هم باعث بالا رفتن ارزش غذایی و منبعی سرشار از ویتامین می باشد اما مصرف قهوه سوپریم به افرادی که فشار خون بالا یا مشکلات قلبی و عروقی دارند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

روشهای درمان خانگی پسوریازیس HOMECARE PSORIASIS CONTROL از مهم ترین روش های درمانی این بیماری می باشد که لازم است موردتوجه مبتلایان به این بیماری قرار گیرد.

پسوریازیس یک بیماری ژنتیکی از انواع خودایمنی (سیستم ایمنی بدن به تمام ارگانهای بدن حمله کرده و تخریب ایجاد میکند ) است، تمام بیماری های خود ایمنی سیستمیک هستند و فقط 14 نوع از آنها تظاهرات پوستی دارند که پسوریازیس یکی از آنهاست.

در این بیماری لایه زایای پوست دچار افزایش فعالیت به دلیل التهاب خودایمنی میگردد و تظاهراتی مانند پوسته ریزی فلس مانند ، قرمزی، خارش و گاهی درد در ناحیه ضایعات ایجاد می کند. این بیماری انواع مختلفی دارد که نظر پزشک متخصص را میطلبد .

 

 

نکات کلیدی در مورد بیماری پسوریازیس :

1-آنچه در این بیماری مهم است این است که عامل اصلی این بیماری،حاصل برایند عوامل محیطیEnvironmental ، عوامل ژنتیک Genetic و عوامل عفونی Infection است که متاسفانه در هر سه حوزه اطلاعات اندکی وجود دارد.

 

2- از آنجاییکه بیماری پسوریازیس معمولا با یک استرس شدید شروع میشود ،توصیه میگردد. این بیماران با روشهای مختلف خود را از استرس دور نگه دارند، چون به محض ایجاد تنش عصبی بیمار دچار خارش و التهاب ضایعات میگردد.

 

3- نکته بسیار مهم دیگر در پسوریازیس نوع تغذیه بیمار است . واقعا به دلایل ناشناخته ای یک نسخه غذایی یکسان را نمیتوان برای تمام بیماران پسوریازیس تجویز کرد ولی آنچه مسلم است اینکه کلیه غذاهای دارای نگهدارندهStabilizer و دارای اسانس و طعم دهنده های مصنوعی به شدت وضعیت بیمار را بدتر می کنند .

 

4- ورزش منظم هوازی که باعث کشش عضلات و رباطها همراه با عرق کردن شود،دردفع سموم بیماری پسوریازیس نقش کلیدی ایفا میکند ولی استفاده از هورمونها و مکمل های بدنسازی نقش مخربی دارند و کاهش وزن برای این بیماران بسیار کمک کننده است.

 

5- تحقیقاتی در ژاپن و آلمان صورت گرفته که اثبات میکند پیاده روی قبل از طلوع آفتاب و دیدن طلوع آفتاب در کنترل کلیه بیماری های خود ایمنی اثر شگرفی دارد و دلایل آن تحت بررسی است .

 

6- باید دانست که هیچ نوع بیماری ژنتیکی قابل درمان قطعی نیست مثل قند خون ، چربی خون ، فشار خون و.. ولی قابل کنترل هستند و روشهای کنترل بیماری های خودایمنی در جهان به دو دسته کلی تقسیم میشوند :

 

 

 

روش درمان غربی :
روشهای غربی با استفاده از داروهای سرکوبگر ایمنی Immunosuppression مثل کورتونها (هیدروکورتیزون ، بتامتازون ، کلوبتازول ، تریامیسونولون و ….) و یا داروهایی مثل متوتروکساید ، سیکلوسپورین ، نئوتیگازون و …این داروها ضمن اینکه اثر موقتی در ضایعات پوستی دارند و در طویل مدت باعث تشدید بیماری میشوند ، بعضا عوارض بسیار خطرناک و غیر قابل جبران برای ارگانهای حیاتی بدن مثل کبد، کلیه ، چشم ، تخمدانها و بیضه ها و دستگاه گوارش و … نیز ایجاد میکنند.

 

 

قهوه گانودرما برای پسوریازیس

 http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b3%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه‌ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس
خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس
اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی داشته است. قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد. این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم.

پسوریازیس چیست؟
پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می‌ شود که به آنها عموما پلاک می‌گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر ۲۸ تا ۳۰ روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی‌شود در نتیجه چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می‌شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

 

 

پوست معمولی و سالم در کنار پوست مبتلا شده به بیماری پسوریازیس
پوست معمولی و سالم در کنار پوست مبتلا شده به بیماری پسوریازیس
خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس چیست؟
مطالعات نشان داده که علل دیگر این بیماری می تواند:

۱.استرس ۲.عفونت ۳.آسیب رسیدن به پوست و ۴.ژنتیک باشد.

۱.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در تقویت سیستم ایمنی بدن: کسانی که دارای بیماری هایی نظیر اچ ای وی هستند، به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، بیشتر در معرض این بیماری قرار میگیرند. از جمله خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس این است که با تقویت سیستم ایمنی بدن از تولید آنتی بادی ها جلوگیری کرده و ایجاد و تشکیل پلاک ها بر روی پوست را کاهش می دهد.

۲.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از استرس: قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات آلی آلکالوئید ها و خاصیت ارامش بخش و ضد اضطراب میتواند از روند پیشروی بیماری جلوگیری کرده و پلاک های پوستی را کاهش دهد.

۳.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست: وجود مقدار فراوان آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما و خاصیت قارچ گانودرما در تقویت و رطوبت رسانی به پوست باعث شده تا از آسیب رسیدن به پوست در مقابل عوامل بیرونی جلوگیری به عمل آید.

۴. خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از عفونت: کسانی که مبتلا به عفونت و التهابات در نقاط مختلف بدن از جمله عفونت های گلو و تنفسی هستند بیشتر مستعد این بیماری اند. قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات ضد عفونی کننده و ضد باکتری از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

 

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن
سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید. یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش
یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه دکتر بیز برای شما دارد این است که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک کند. مشکلات گوارشی و به خصوص مشکلات کلیوی از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که امروزه افراد زیادی درگیر آنها می باشند و به همین علت نیز ممکن است به دنبال راهکارهایی مناسب برای درمان این مشکلات باشند. یکی از بهترین راهکارهای طبیعی که برای حل مشکلات گوارشی وجود دارد و شما نیز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید سیر سیاه دکتر بیز است که به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید بر بیماری های گوارشی خود غلبه کنید و زندگی بهتری داشته باشید. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد.

سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

بهبود کلاژن سازی پوست با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
امروزه مشکلات پوستی می توانند به عنوان عمده ترین مشکلات زیبایی شناخته شوند که افراد زیادی با آنها درگیر می باشند و در میان این مشکلات پوستی خشکی پوست و همینطور قرمز شدن پوست از شایع ترین مشکلات به شمار می آیند. این دو مشکل معمولا در اثر کمبود کلاژن به وجود می آیند و افرادی که قصد درمان این مشکلات را به صورت ریشه ای دارند باید تلاش کنند تا کلاژن سازی پوست خود را بهبود داده و افزایش دهند. امروزه راهکارهای مختلفی برای افزایش کلاژن سازی پوست وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین این راهکارها مصرف سیر سیاه دکتر بیز می باشد. با استفاده از این محصول شما به راحتی هرچه تمام می توانید مشکلات پوستی خود را نیز برطرف کنید و در نتیجه پوستی نرم و لطیف و زیبا داشته باشید.

 

قیمت سیر سیاه بیز
امروزه افرادی که قصد خرید سیر سیاه برای لاغری را دارند معمولا سوالات زیادی در خصوص قیمت این محصول دارند. قیمت سیر سیاه دکتر بیز نسبت به محصولات متنوع دیگری که امروزه در بازار وجود دارند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل خرید آن از نظر اقتصادی نیز می تواند برای شما کاملا به صرفه باشد. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز قیمت نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مطالعه خواص فوق العاده سیر سیاه دکتر بیز علاقه مند به خرید آن شده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را خریداری کنید.

سفارش سیر سیاه

خرید سیر سیاه دکتر بیز
در حال حاضر فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش سیر سیاه دکتر بیز کرده اند که شما نیز می توانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که این محصول را از آن خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت کالایاب نیز دیدن کنید. ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای خرید این محصول برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید این سیر سیاه را خریداری کنید. سیر سیاه فروش بسیار زیادی را در فروشگاه کالایاب دارد که این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای خدمات وب سایت ما می باشد. ما محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه سیر سیاه دکتر بیز دریافت می کنیم و به همین دلیل شما می توانید نسبت به کیفیت محصولاتی که به شما ارائه می شود نیز مطمئن باشید و مطمئن باشید که سیر سیاه دکتر بیز را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. پس اگر قصد خرید سیر سیاه قیمت مناسب را دارید حتما از وب سایت ما نیز دیدن کنید.

سیر سیاه و لاغری

صحبت پایانی
سیر سیاه و لاغری ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و در صورتی که قصد کاهش وزن داشته باشید سیر سیاه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را درباره سیر سیاه دکتر بیز و ویژگی ها و خواصی که دارد در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر شما را با این محصول و مزایای بی نظیر آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب درباره سیر سیاه برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه آن اطلاعات مورد نیاز خود درباره این محصول را بدست آورده باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرهای سیاه شده اید برای سفارش سیر سیاه می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید. در خصوص خدماتی که وب سایت ما به شما برای خرید این محصول ارائه می دهد نیز به طور کامل و جامع صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیر سیاه به مرجع مراجعه نمایید.

از سیر سیاه برای لاغری هم بسیار استفاده می شود، چرا که سیر سیاه برای لاغری بسیار مفید می باشد و می تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

کاربردهای مختلف این محصول
امروزه از سیر سیاه در تولید محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید یک نوع سیر سیاه با کیفیت هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در تولید بسیاری از نوشابه های انرژی زایی که امروزه در بازار وجود دارند و احتمالا شما هم آنها را خریداری کرده اید نیز از سیر سیاه استفاده می شود چرا که این محصول خواص بی نظیری را دارا می باشد که می تواند برای نوشابه های انرژی زا بسیار مفید باشد. علاوه بر این در تولید بسیاری از شکلات های تخته ای مختلفی که امروزه در بازار وجود دارند نیز از سیر سیاه و خواص آن بهره مند می شوند و به همین علت است که می گوییم سیر سیاه یک نوع محصول بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد.

 

سیر سیاه دکتر بیز
امروزه انواع مختلفی از سیر سیاه در بازار موجود می باشد که شما می توانید هر یک از آنها را متناسب با کاربرد مد نظر خود خریداری کنید. یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر در زمینه تولید سیر سیاه فعالیت دارد برند دکتر بیز است که با محصولات طبیعی شناخته شده است و محصولاتی که این برند امروزه وارد بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که این موضوع به همه ثابت شده است. سیر سیاه دکتر بیز یکی از معروف ترین و بهترین محصولات دکتر بیز می باشد که روانه بازار شده است و طرفداران زیادی را نیز دارا است. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود و از آنجایی که در تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود شما می توانید نهایت اطمینان را به کیفیت این سیر سیاه داشته باشید. سیر سیاه لاغری دکتر بیز دارای خواص متنوعی می باشد که بدون شک افراد علاقه مند به این موضوع می توانند از این مزایا نهایت بهره را ببرند.

سیر سیاه دکتر بیز

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
در بخش های قبلی اشاره کردیم که سیر سیاه بیز می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این محصول تاثیر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید. علاوه بر این افرادی که با مشکل سوخت و ساز پایین بدن خود روبرو هستند و نمی توانند در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن کم کنند می توانند با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز به راحتی سوخت و ساز بدن خود را چند برابر کنند و در نتیجه با اندکی ورزش کردن می توانند حجم زیادی از چربی های بدن خود را بسوزانند. از آنجایی که این محصول دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی است و هیچ گونه عوارضی را نیز برای بدن ندارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از محصولات لاغری که امروزه در بازار وجود دارند باشد.

خواص سیر سیاه برای فشار خون
یکی از بارزترین خواص سیر سیاه تنظیم فشار خون است. امروزه فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها است.برای مشاهده بیشتر این مطلب به مقاله سیر سیاه برای فشار خون مراجعه نمایید.

 

 

سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟
اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.

 

 

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/

 

تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

سیر سیاه دکتر بیز (اصل) 170 گرم
سیر سیاه یک محصول پر طرفدار از محصولات شرکت دکتر بیز می‌باشد. سیر سیاه بیز در بسته‌بندی‌های پلمپ شده و کاملا بهداشتی به دست خریدار می‌رسد. زمان رسیدن این محصول به خریدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز کاری می‌باشد که از طریق پست به شما تحویل داده می‌شود. شرکت بیز با تولید با کیفیت این محصول توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.
سیر سیاه چیست؟
شاید سیر سیاه شهرت سیر معمولی را نداشته باشد اما مزایای آن چندین برابر سیر معمولی است. قبل از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چگونه تولید می‌شود. سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی در دما و رطوبت معینی تقریبا 60 الی 77 درجه ساتیگراد در مدت ۶۰ الی ۹۰ روز به دست می اید بعد از این مدت سیر حالت ژله ای پیدا کرده تغییر رنگ می دهد و شیرین می شود. معمولا از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذا استفاده می شود که خاصیت انرژی زایی زیادی دارد. به دلیل همین خاصیت انرژی زایی در تولید نوشابه و شکلات نیز از ان استفاده می شود.
در حال حاضر افراد متفرقه زیادی اقدام به عرضه سیر سیاه می کنند ولی آیا واقعا سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم ؟ بهترین و معتبرترین برندی که در ایران اقدام به تولید و عرضه سیر سیاه می نماید شرکت بیز است که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. کلیه محصولات ارائه شده دکتر بیز که در سایت اینچند بفروش می رسد اصل و دارای تاریخ مصرف مناسب می باشند.
خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز
جهت خرید اینترنتی سیر سیاه دکتر بیز در سایت اینچند می توانید کالا را به سبد خرید خود اضافه کرده ، سپس ثبت نام کنید و آدرس و مشخصات کامل را وارد کنید و پس از پرداخت نهایی سفارش بصورت انلاین ، سفارش شما ثبت و طی مدت 3 الی 5 روز در هر کجای ایران که باشید تحویل می دهیم.
خواص سیر سیاه دکتر بیز
در اینجا خواص سیر سیاه دکتر بیز را به شما معرفی می کنیم

افزایش ایمنی بدن: اگر زود به زود مریض می‌شوید سیرسیاه با افزایش قدرت گلبول‌های سفید در بدن در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها مقاوت می‌کند.
جلوگیری از بیماری‌های قلبی: سیر سیاه دارای آنتی اکسیدان و سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و 18 از20 امینو آسید موردنیاز بدن را تامین می‌کند. فشارخون را کاهش می دهد وخون رارقیق می کند همچنین حملات قلبی و لخته های خونی و تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد که باعث جلوگیری از بروز بیماری های قلبی می‌شود.
محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش داده، خواب را تنظیم می‌کند و کاهش های بدخلقی‌ها می‌شود.
درمان بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو و حنجره را از بین می‌برد.
درمان بیماری های کلیوی: سیر سیاه حاوی پتاسیم است که قدرت هضم قوی دارد به همین دلیل می‌تواند در درمان یبوست موثر باشد. کسانی از مشکل حفظ آب در بدن رنج می‌برند می‌توانند برای ادرار آوری از آن استفاده کنند.
ضد آلرژی: در بعضی از فصل ها مانند بهار که آلرژی و حساسیت زیاد می‌شود یا پاییز و زمستان که سرماخوردگی و گلو درد زیاد است می‌توانید سیر سیاه استفاده کنید، این محصول باعث کاهش آلرژی و التهاب گلو می‌شود.
درمان درد‌های مفصلی: سولفور موجود در سیر، ورم‌های مفصلی و دردهای ناشی از آن را کاهش داده و مانع بروز دردهای ماهیچه ای می‌شود.
کلاژن سازی: سیر سیاه خاصیت کلاژن سازی دارد و با مصرف آن کلاژن در پوست افزایش پیدا می‌کند. افزایش کلاژن باعث طراوت و شادابی پوست و قاعدتا چهره می‌شود. هم‌چنین برای افرادی که با خشکی و قرمزی پوست مواجه هستند بسیار موثر است و با از بین بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
مبارزه با خستگی: مصرف سیاه در روز باعث افزایش مقاوت بدن و کاهش خستگی ناشی از بی خوابی، کار زیاد و فعالیت‌های روزانه می‌شود.
از دیگر خاصیت‌های سیر سیاه می‌توان به ضد چاقی و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالی .

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری موثر است ؟ در پاسخ باید بگوییم بله تاثیر دارد بدلیل اینکه مهم تر از همه سیر سیاه بسیار سطح انرژی و شادابی بدن را در طول روز بالا می برد و باعث می شود تحرک بدنی شما بالا رفته و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید مقدار زیادی کالری بسوزانید . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا یک حبه سیر سیاه بیز مصرف کنید علاوه بر کلاژن سازی و افزایش مقاومت بدن ،میزان سولفور موجود در آن باعث می شود به هیچ عنوان دردهای ناشی از تحرک زیاد و ورزش را احساس نمی کنید . اگر قصد کاهش وزن بصورت طبیعی و پایدار را دارید مصرف روزانه این کالا توصیه می گردد.
لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می‌شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف می‌کنند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

خواص سیر سیاه به عنوان آنتی بیوتیک ادرار آور
سیر سیاه آنتی اکسیدان و قدرت هضم بالایی دارد، سیر سیاه حاوی سولفور لینولئیک اسید پلی فنال است و ۱۸ از۲۰ امینو آسید موردنیاز بدن را تامین میکند.
خواص آن ۱۰برابر بیشتراز سیر تازه است زیرا از بروز بیماری های قلبی ،بالا رفتن فشارخون، بالا رفتن غلظت خون جلوگیری کرده و حملات قلبی و لخته های خونی را نیز کاهش می دهد.

خواص سیر سیاه برای بیماران کلیوی
بسیار ادرار آور است . سیرسیاه به دلیل دارا بودن درصد بالایی از پتاسیم برای افرادی که از بیماری کلیه ، ورم و عدم توانایی حفظ آب در بدن رنج می برند ، توصیه می شود
درمان زود انزالی

زود انزالی در آقایان یکی از معضلاتی میباشد که بسیار برای فرد آزار دهنده میباشد.
سیر سیاه درمان زود انزالی

در این مقاله میخوانید راه حلی منطقی و عملی برای درمان زود انزالی
بخوانید!
پیشنهاد ویژه تیم کالا خرید سیر سیاه دکتر بیز 170 گرمی
سفارش می دهم
درمان زود انزالی سیر سیاه
کلاژن سازی پوست دیگر خواص سیر سیاه است
کلاژن ساز بسیار قوی است افرادی که مشکلات پوستی دارند از قرمزی و خشکی پوست گرفته تا اکنه وپوریازیس مشکلات مفاصلی بایدسیر خام بخورند.
سولفور موجود در سیر برای ورم مفاصلی و دردهای ماهیچه ای مفید است.
سیستم دفاعی را بهبود می بخشد اگر خیلی زود بیمار می شوید دلیلی جز ضعف سیستم ایمنی شما وجود ندارد که با مصرف سیر سیاه می توان مقابل انواع میکروب ها و ویروس ها ایستاد.
باخستگی مبارزه می کند سیر سیاه برای ورزشکاران وآنهایی که می خواهندمقاومت بدنشان رابالا ببرند توصیه می شود و همچنین با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد یاکمبود خواب مبارزه میکند.
بهترین آنتی اکسیدان است بدون شک سیر سیاه از پیری زودرس جلوگیری کرده وبه زودودن رادیکال های آزادکه موجب بیماری های زیادی می شود کمک می کند.
سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد.
خوردن سیر سیاه مثل نسخه طبیعی درکاهش استرس موثراست اعصاب راآرام و بابی خوابی و بدخلقی مبارزه میکند.
از خواص دیگر سیر سیاه می توان به کاهش کلسترول ضد سرطان ومبارزه با یبوست اشاره کرد.
همچنین بخوانید تاثیر فوق العاده دمنوش بانوان بر دردهای قائدگی
بهترین زمان مصرف سیرسیاه :
روش رایج مصرف سیرسیاه در میان کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی ۱ تا ۳ بوته را روزانه با شکم خالی میل کنید.
تکه های سیر را میتوان در هنگام صبحانه همراه با نان میل کرد.
نکته:
هیچ گاه قبل از استراحت از سیر سیاه استفاده نکنید ، زیرا به دلیل خاصیت انرژی زایی بالا موجب بی خوابی در شما خواهد شد.
ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند.
اگر دوست دارید سیررابه سس تارت برنج یاپاستااضافه کنید.
سیرسیاه رامیتوانید در دمای منزل داخل پلاستیک شیشه طولانی مدت نگه دارید.

 

فروشگاه پرشین خرید

تعداد بازدید از این مطلب: 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

درمان کیست تخمدان با گانودرما
مورد بعدی خاصیت این ماده هم گانودرما و تنبلی تخمدان است.

اگر به این مشکل دچار هستید از نقش این نوشیدنی غافل نشوید. گانودرما و تنبلی تخمدان ترکیبی اعجاب انگیز است که می تواند به رفع مشکل های خانم در این زمینه کمک زیادی کند.

قهوه سوپریم دکتر بیز چیست؟
یکی از برندهایی که اقدام به تولید قهوه سوپریم گانودرما کرده است را می توان برند دکتر بیز به شمار آورد.

این برند توانسته است با تولید و عرضه ی قهوه فوری سوپریم دکتر بیز رضایت کاربران خود را به دست آورده و کاربران نیز بتوانند خود را از خواص این ماده ی ارزشمند و مفید بهره مند سازند.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را می توان به عنوان یکی از نوشیدنی های کامل و در عین حال سرشار از مواد تغذیه ای به شمار آورد که برای رنج گسترده ای از افراد مناسب بوده و آنها می توانند با استفاده از این ماده ی پرخاصیت بسیاری مزیت ها را برای بدن خود به ارمغان بیاورند.

به کمک این ماده شما می توانید انرژی لازم برای بدن خود را فراهم آورده و در عین حال هم سوخت و ساز بدنتان را افزایش دهد.

کوچکترین و شاید پیش پا افتاده ترین نتیجه ای که از مصرف قهوه سوپریم گانودرما می توان گرفت پرانرژی بودن در ابتدای روز و شروع روز با یک انرژی خوب و حس سرزندگی است.

لذا بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما را می توان همان ابتدای صبح عنوان کرد.

یکی از مواد موثره ی به کار رفته در این قهوه را می توان ریشه ی جینسینگ به شمار آورد.

ترکیب این ماده با این قارچ گانودرما سبب شده است که کارایی این نوشیدنی بیش از پیش شده و بتواند خاصیت های خود را بهتر و بیشتر در بدن فرد به نمایش بگذارد.

برای این که بتوانید از این نوشیدنی استفاده کنید کافی است که فقط پودر آن را به مقداری آب جوش اضافه کنید و خیلی راحت نوشیدنی انرژی زا و مقوی شما آماده ی استفاده است.

اگر قصد کم کردن وزن دارید، اگر می خواهید در حین ورزش پروسه ی عضله سازی به خوبی انجام گیرد، پوست و موی شما خیلی بهتر از قبل شده و مشکلات آن رفع شود، و بسیاری فواید دیگر پیشنهاد می کنیم از نوشیدن روزانه ی یک فنجان قهوه سوپریم دکتر بیز غافل نشوید.

شما حتی میتوانید از قهوه فوری سوپریم برای زود انزالی و درمان آن هم بهره ببرید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که قهوه گانودرما دکتر بیز تقلبی هم در بازار وجود دارد.

لذا در هنگام خرید قهوه گانودرما در مشهد و یا سایر شهرها مطمئن شوید که جنس اصل را تهیه کرده اید نه قهوه گانودرما دکتر بیز تقلبی! تا بتوانید از همه ی خواص این محصول فوق العاده بهره مند شوید.

قهوه سوپریم
قهوه سوپریم
مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما
همیشه وقتی میخواهیم محصولی را خریداری کنیم می بایست حتما در مورد مواد تشکیل دهنده ی آن اطلاعات لازم را کسب کنیم تا ببینیم آیا این محصول مناسب ما هست یا خیر؟

و اینکه این محصول از چه موادی تشکیل شده است و آیا میان این ماده های تشکیل دهنده ماده ای هست که مناسب نبوده و در نتیجه آن محصول خوب و مفید نباشد.

در مورد قهوه سوپریم گانودرما هم این موضوع صدق می کند و بسیار مهم است که از ترکیبات این ماده ی شگفت انگیز اطلاعات کافی داشته باشیم تا بتوانیم بفهمیم که این نوشیدنی تا چه اندازه می تواند برای ما و بدن ما مفید باشد.

به طور کلی ماده هایی که قهوه ی گانودرما سوپریم را تشکیل می دهند عبارت هستند از:

قارچ گانودرما
خود قهوه
ماده ای به نام جینسینگ
ماده ای به نام خرنوب

و تعدادی مواد دیگر نظیر خامه یا شکر و … .

ترکیب ریشه ی گیاه جنسینگ با قارچ گانودرما در قهوه سوپریم گانودرما کمک کرده است تا علاوه بر افزوده شدن خواص بی نظیر این ماده، خاصیت های گانودرما هم بتوانند بهتر از قبل خود را نشان دهند و حتی برخی خاصیت های جدید هم به این ماده افزوده گردد.

همچنین ترکیب این چند گیاه مفید با یکدیگر سبب شده است قهوه سوپریم گانودرما به یک نوشیدنی فوق العاده مفید تبدیل شود و از نظر ارزش غذایی و مواد مغذی موجود در آن فوق العاده عمل کند.

با وجود کنار هم قرار گرفتن همه ی آن مواد مغذی فوق العاده مفید و دارای ارزش غذایی بالا قهوه سوپریم گانودرما توانسته است به یک نوشیدنی که منبعی سرشار از مواد مغذی است تبدیل شود و کلیه ی ویتامین ها و نیز مواد معدنی مورد نیاز را برای فرد مصرف کننده ش فراهم آورد.

در ادامه به توضیح هر یک از این مواد تشکیل دهنده ی قهوه ی سوپریم می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

منبع نوشته های بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

خواص قهوه سوپریم گانودرما چیست؟
ما همواره به دنبال دلیل هایی محکم برای مصرف برخی مواد خوراکی هستیم.

یعنی دوست داریم در ابتدا راجع به خواص آن ماده اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به مصرف آن کنیم.

در مورد قهوه سوپریم گانودرما هم همین موضوع صدق کرده و ما بیشتر به دنبال خواص گانودرما سوپریم هستیم تا بتوانیم خود را متقاعد کنیم که مصرف این محصول مفید است.

دقت داشته باشید که قهوه گانودرما دکتر بیز تقلبی نمی تواند خواص نمونه های واقعی داشته باشد. از جمله خاصیت هایی که قهوه سوپریم برای بدن دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سوپریم و عضله سازی
قهوه سوپریم گانودرما و عضله سازی، این ماده می تواند به ساخت عضله برای بدن فرد مصرف کننده کمک شایانی کند. لذا هر کجا که نام سوپریم و عضله سازی را با هم شنیدید اصلا تعجب نکنید.

این ماده سرشار از مواد مغذی نظیر املاح معدنی، پروتئین ها، ویتامین ها و سایر مواردی از این دست است که مصرف آن برای ورزشکاران به همین علت به شدت پیشنهاد می شود.

قهوه سوپریم برای ناباروری
یکی از خواص این ماده استفاده از قهوه سوپریم برای ناباروری است.

در صورتی که آقا از ناباروری و یا کم باروری رنج می برد مصرف قهوه سوپریم برای ناباروری می تواند کمک کننده باشد.

چرا که می تواند به ساخت اسپرم های بیشتر و نیز بهبود حرکت اسپرم ها کمک شایانی کند.همچنین آقایان می توانند از قهوه فوری سوپریم برای زود انزالی هم بهره مند شوند.

در صورتی که احساس می کنید از نظر قوای جسمانی دارای ضعف هستید و ضعیف شده اید می توانید با استفاده از گانودرما سوپریم این قوای از دست رفته را به بدن خود بازگردانید و قدرت جسمی خود را بالا ببرید.

قهوه سوپریم و ام اس
اگر به بیماری های تنفسی و یا ریوی دچار شده اید و یا از بیماری هایی نظیر ام اس، پارکینسون و … رنج می برید این ماده می تواند برای شما موثر واقع شود.

گانودرما و بیماری پوستی
یکی دیگر از خواص این قهوه را می توان برای پوست و زیبایی آن به شمار آورد.

سوپریم گانودرما و ریزش مو
از خواص این ماده ی شگفت انگیز برای مو و زیبایی آن و نیز رفع مشکل هایی مانند ریزش مو به هیچ عنوان غافل نشوید.

قهوه سوپریم گانودرما و لاغری
با توجه به اینکه قهوه سوپریم گانودرما هم یک ماده ی غذایی و هم یک ماده ی رژیمی به شمار می آید لذا قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری یک نوشیدنی کامل برای مصرف روزانه ی افراد به شمار می آید.

حتما می پرسید طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری چگونه است.

به منظور استفاده از قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری تنها کافی است که یک ساشه از آن را برای هر بار مصرف در مقداری آب جوش حل کنید و بدون هیچ گونه مواد شیرین کننده مانند شکر میل کنید.

طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری
و نیز بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما

صبح قبل از صبحانه به صورت ناشتا است.

هر روز صبح نیم ساعت قبل از صبحانه یک ساشه قهوه سوپریم گانودرما مصرف کنید.

هر یک ساشه از این قهوه در خود به میزان ۲ گرم فیبر دارد که از نوع طبیعی است و برای عملکرد بدن بسیار مفید است.

 

فروشگاه پرشین خرید

تعداد بازدید از این مطلب: 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نظرات

قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز
خواص قهوه سوپریم دکتر بیز چیست؟ مضرات قهوه سوپریم گانودرما بیز چیست؟ قهو سوپریم بیز برای لاغری خوبه؟ قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از کجا بخریم ؟

حتما در این چند وقت اخیر شما هم نام گانودرما یا قارچ گانودرما زیاد به گوشتان خورده است.

ماده ای که تحت عنوان معجزه برای بسیار از موارد از آن یاد می شود و بیس اصلی آن از یک قارچ به همین نام گرفته می شود که دارای خاصیت های دارویی و غذایی فراوانی است.

قهوه سوپریم گانودرما هم از همین ماده گرفته می شود و برای عملکرد بهتر آن را با جنسینگ نیز همراه کرده اند.


این قهوه ها به غیر از مرجع های داخلی دارای گواهینامه ها و مجوزهای مورد نیاز از مراجع بین المللی نیز هستند و از نظر سطح کیفی بسیار عالی و در سطح صادراتی تهیه می شوند.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد این ماده و قهوه ی آن، اینکه قهوه سوپریم دکتر بیز چیست، قیمت قهوه سوپریم گانودرما ، مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم گانودرما، خواص قهوه سوپریم گانودرما و موارد منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما و ملاحظات مصرفی و تداخلات دارویی آن بپردازیم. با ما همراه باشید.


قیمت قهوه فوری سوپریم
قیمت قهوه سوپریم گانودرما بر روی آن ۳۴۰ هزار تومان است.

که با تخفیف ویژه گانودرما بیز به قیمت ۲۶۰ هزار تومان تقدیم شما میشود.

قیمت قهوه گانودرما سوپریم که زیر ۲۰۰ هزار تومان است را پیشنهاد میکنیم خرید نکنید چرا که تاریخ انقضا روی بسته بندی را بدون شک دستکاری کردند.

 

 

قهوه سوپریم گانودرما که به آن قهوه گانودرما سوپریم هم گفته می شود یکی از انواع قهوه های موجود در بازار است که دارای خاصیت های فراوانی است.

این نوع قهوه از نظر میزان کافئین موجود سطح بسیار پایینی داشته و از سایر موادی که در ساختار آن وجود دارند می توان به خود قارچ گانودرما لوسیدوم، ماده ی مغذی جینسینگ، فیبر، شکر، ماده ای تحت عنوان خرنوب و نیز خامه از نوع غیر لبنی اشاره کرد.

وجود خامه سبب به وجود آمدن طعم دلچسبی برای این محصول شده و نوشیدن آن را بسیار خوشایند کرده است.

به طور کلی قهوه سوپریم را می توان یک نوشیدنی کاملا سبک به شمار آورد که برای افرادی که طعم های شیرین و متعادل را می پسندند بسیار مناسب است.

این قهوه که با نام سوپریم گانودرما هم شناخته می شود را می توان یکی از بهترین محصولاتی به شمار آورد که از ماده ی گانودرما در ساختار خود بهره می برند و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارند.

به همین دلیل هم دارای فایده های بسیار زیادی برای بدن فرد مصرف کننده هستند.

سوپریم گانودرما دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند.

برای بدن از هر نظر مفید عمل کرده و کارایی آن را بهبود ببخشد.

در قسمت های بعدی بیشتر راجع به خواص قهوه سوپریم گانودرما صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

نحوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%88-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c/

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود