آموزش زبان انگلیسی

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید سال : 338
بازدید کلی : 4974

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نظرات

تا به حال فکر کرده اید که چرا آموزش زبان انگلیسی را باید در برنامه روزانه ی خود قرار دهیم؟ یا چرا باید زبان انگلیسی را بیاموزیم؟
در جهان امروز آموزش زبان انگلیسی بهترین و مهم ترین قدم برای بهبود و پیشرفت زندگی همه ی ماست.
دسترسی داشتن به موضوعات و اطلاعاتی که به زبان انگلیسی هستند و کسانی که با این زبان آشنایی ندارند از آنها محرومند بسیار لذت بخش و جالب است!
ارتباط برقرار کردن و گفتگو کردن با افراد انگلیسی زبان ساکن کشورهای دیگر ,پیشرفت های شغلی خارق العاده و بسیاری از کارهای شگفت انگیز دیگر همه از مزایای آموزش زبان انگلیسی است.

آموزش زبان انگلیسی
اگر بتوانید به خوبی به زبان انگلیسی مکالمه کنید شک نداشته باشید دنیایتان متحول خواهد شد!
یاد گرفتن زبان انگلیسی آسان است.همین امروز برای آموزش زبان انگلیسی یک گام بردارید!

موضوعات و زمینه های مورد علاقه ی شما چیست؟ ممکن است به موسیقی علاقمند باشید یا تجارت ,پزشکی و سلامت,روانشناسی موفقیت و هزاران موضوع مورد علاقه ی دیگر!
دوره ای که در آن زندگی می کنیم عصر اطلاعات است .رسانه های مختلفی مانند تلویزیون , اینترنت , مجلات وکتابها به سادگی در دسترس همه ی ما قرار دارند.خب مشکل کجاست !نکته مهمی که وجود دارد این است که اکثرا این اطلاعات به زبان بین المللی انگلیسی وجود دارد.پس آموزش زبان ضروری به نظر می رسد.
امروزه بیش از یک میلیارد سایت و وبلاگ و صفحات وب وجود دارد که از طریق آنها می توانید به روز ترین و جدیدترین اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید اما بیشتر این صفحات به زبان انگلیسی هستند.با آموزش زبان انگلیسی دریچه ی گسترده ای از اطلاعات را به روی خود بگشایید.

اگر علاقمند به خواندن کتاب باشید با آموزش زبان انگلیسی می توانید بهترین کتابهای جهان در مورد موضوعات مورد علاقه ی خود را که نویسندگان ایالات متحده یا سایر کشورهای انگلیسی زبان نوشته اند مطالعه کنید.حتی کتابهایی که از سایر ملل و زبان ها به زبان انگلیسی ترجمه شده به سادگی در دسترس شما قرار دارد.

آموزش زبان
روزنامه ها و مطبوعات انگلیسی زبان با صرف اندکی وقت به سادگی در هر جای دنیا که باشید در دسترس شماست.
اخبار روز دنیا را شبکه های تلویزیونی بین المللی مانند CNN و VOA ویا BBC بسیار سریع انتقال می دهند.با آموزش زبان انگلیسی می توانید به روز باشید و اخبار جهان را از طریق این شبکه ها به سادگی دریافت کنید.
برای پیشرفت در زمینه های علمی پژوهشی خود نیز به آموزش زبان نیاز خواهید داشت.اگر بخواهید یک مقاله ی بین المللی بخوانید یا حتی خودتان ارایه دهید نیاز به آموزش زبان انگلیسی خواهید داشت.

تقریبا در سراسر جهان انسان ها قبول کرده اند برای برقراری ارتباط و صحبت کردن با هم زبان انگلیسی را به کار ببندند.
تعداد کسانی که در جهان به زبان انگلیسی تکلم می کنند تقریبا یک و نیم میلیارد نفر است.تقریبا یک میلیارد نفر هم به آموزش زبان انگلیسی مشغول هستند.
تمامی همایش ها و کنفرانس های بین المللی , رقابت های ورزشی بین المللی مانند المپیک یا جام جهانی تماما به زبان انگلیسی برگزار می شوند.پس اگر ورزشکار هستید و اهداف جهانی دارید آموزش زبان انگلیسی را در برنامه روزانه خود بگنجانید.
آموزش زبان انگلیسی برای سیاستمداران هم بسیار ضروری است چرا که سیاستمداران تمامی کشورها برای اینکه بتوانند با هم مذاکره و گفتگو کنند از زبان انگلیسی استفاده می کنند.

آموزش زبان انگلیسی
اگر به آموزش زبان انگلیسی مشغول شوید پس از مدتی می توانید به این زبان مکالمه و گفتگو کنید…می توانید با مردم اقصی نقاط جهان صحبت کنید.مثلا در گروههای اینترنتی عقاید و نظرات خود را به زبان انگلیسی بیان نمایید.درباره ی فرهنگ کشورهای مختلف سوال کنید و با افراد جدیدی آشنا شوید.
زبان انگلیسی در بیش از صد کشور در جهان استفاده می شود.به هر جای دنیا که مسافرت کنید می توانید مکالمات خود را به زبان انگلیسی انجام دهید و نیازهای خود را برطرف کنید.

اگر دوست دارید به سرعت از همکاران خود پیشی بگیرید همین حالا آموزش زبان انگلیسی را در اولویت های خود قرار دهید!اگر دوس دارید یک شغل خوب و مناسب در زمینه ی علمی یا تجارت داشته باشید آموزش زبان انگلیسی یک گام بزرگ به سوی این هدف شماست.
اگر برای استخدام مشغول پر کردن اطلاعات رزومه خود هستید بدانید که نوشتن این عبارت می تواند تحول بزرگی در استخدام شما ایجاد کند!
تسلط کامل به زبان انگلیسی!با نوشتن این جمله احتمال به دست آوردن شغل و موقعیت بهتر را افزایش می دهید.
اگر یک تاجر هستید و می خواهید سطح شغلی خو را ارتقا دهید و تجارتتان را بین المللی کنید به آموزش زبان انگلیسی نیاز دارید.برای برقراری ارتباط با تجار کشورهای دیگر باید بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید.همچنین برای شرکت در همایش ها و نمایشگاههای بین المللی و افزایش اطلاعات تجاریتان با استفاده از مجلات به زبان انگلیسی نیاز دازید.
اگر دانشجو, دانش آموز و یا محقق هستید با آموزش زبان انگلیسی می توانید با سایر محققین و دانشجویان در سایر کشورها ارتباط برقرار کنید.از علم دانشمندان بهره ببرید و سطح علمی خود را بالا ببرید.
فکر می کنید آموزش زبان انگلیسی یک فرایند دشوار است؟نه!کاملا برعکس زبان انگلیسی ساده است!
با چند دلیل به شما نشان می دهیم زبان انگلیسی علاوه بر آنکه بسیار کاربردی و مفید است بسیار هم ساده است و اگر کمی در آموزش زبان پشتکار داشته باشید قطعا نتیجه ی خوبی خواهید گرفت.
اول اینکه زبان انگلیسی در همه جا پیدا می شود!دسترسی به رسانه های انگلیسی مانند سایت ها و مجلات,موسیقی به زبان انگلیسی و برنامه های تلویزیونی بسیار ساده است.شما می توانید همزمان با آموزش زبان انگلیسی از اینها استفاده کنید.
در زبان انگلیسی غالبا کلمات کوتاه هستند مانند Hi! ,do,hen,bye… و بسیاری کلمات از این دست.
الفبای زبان انگلیسی هم ساده است و از علامات و نشانه های خاص خالی است!
به سادگی می توانید کلمات را با اضافه کردن s و es جمع ببندید.

آموزش زبان انگلیسی به همین سادگی است…زبان انگلیسی ساده و شیرین است.برای یاد گرفتن آن وقت را از دست ندهید



تعداد بازدید از این مطلب: 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود